Fundacja Happy Kids prowadzi 17 Rodzinnych Domów Dziecka, a w planach ma otwarcie kolejnych. Oprócz działań na rzecz pieczy zastępczej, organizacja włączyła się w pomoc najbardziej bezbronnym ofiarom wojny w Ukrainie. Już w pierwszych dniach konfliktu ewakuowała do Polski 1500 dzieci z ukraińskich domów dziecka wraz z opiekunami i do dziś wspiera funkcjonowanie ośrodków, w których schronienie znalazły dzieci. Jak brzmi motto Fundacji – jest wszędzie tam, gdzie dzieci potrzebują ich pomocy.
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska użyczyli swoich głosów
Fundację z radością od lat wspierają gwiazdy: Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk. Tym razem wcielili się w rolę lektorów i „użyczyli” Fundacji swoich głosów.
– Jedną z najważniejszych spraw jest zapewnianie dzieciom beztroskiego i bezpiecznego dzieciństwa. Fundacja Happy Kids ma pod swoimi skrzydłami tyle uratowanych dziecięcych dusz, że mam nadzieję, iż wiele osób zechce wesprzeć swoim 1,5% podatku w zapewnianiu dzieciakom szczęścia w pełnych troski i miłości domach. Osobiście wzrusza mnie, że tuż po wybuchu wojny w Ukrainie ta fundacja wzięła na siebie zadanie ponad jej siły i możliwości - i udźwignęła to! – powiedział Piotr Adamczyk.
A Magdalena Boczarska dodała:
– Pamiętam ten moment, kiedy pierwszy raz dowiedziałam się o projektach realizowanych przez Fundację Happy Kids. Nie ukrywam, że ich ogrom wsparcia i zaangażowanie w kwestii wyrównywania dzieciom szans i stworzenie im możliwości na „lepsze jutro”, wywarło na mnie duże wrażenie. Dlatego też, nie zastanawiałam się ani chwili i od razu zgodziłam się na to lektorskie „wyzywanie”. Fundacja już od ponad 20 lat działa na rzecz dzieci, a ja chciałam być tego częścią.
Adamczyk i Boczarska zachęcają, by podarować podopiecznym fundacji szanse na szczęśliwe dzieciństwo
W swojej najnowszej kampanii reklamowej dotyczącej „1,5 proc.” Fundacja Happy Kids zachęca do przeznaczenia środków na pomoc dzieciom, znajdującym się w pieczy zastępczej. W tym celu powstały spoty mające przekonać do wsparcia podopiecznych Fundacji, a także zwiększyć świadomość odbiorców na temat pieczy zastępczej w Polsce i poszczególnych projektów realizowanych przez Organizację: tj. wakacyjna akcja ”Happy Bus”, pomoc ukraińskim sierotom czy budowa kolejnych Rodzinnych Domów Dziecka.