Ideą kampanii jest propagowanie wizerunku kobiety mądrej i świadomej siebie, która w równym stopniu dba o swoje zdrowie, jak i najbliższych. Akcja opiera się na dwunastu "Sekretach Życia". Każdy sekret ma swoją ambasadorkę - osobę znaną, szanowaną, która dla wielu pań jest autorytetem. Ambasadorki z perspektywy własnych przeżyć i doświadczeń opowiadają, dlaczego reprezentowany przez nie sekret jest tak ważny dla kobiet.
I tak np. Dorota Gawryluk (40 l.) ujawni sekret, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem, a Anna Popek nakaże nam uwierzyć w to, że jesteśmy piękne!
Kampania społeczna organizowana jest na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki, a partnerem strategicznym akcji jest firma Mokate.
- Zawsze dbaliśmy o kobiety w sposób szczególny - mówi Teresa Mokrysz, właścicielka firmy Mokate. - Z ogromną przyjemnością wspieramy więc akcję "Sekrety Życia" skierowaną do polskich kobiet, bo po prostu zdrowie jest najważniejsze. Będąc w pełni sił, jesteśmy w stanie realizować wszystkie, nawet najśmielsze marzenia i żyć pełnią życia - dodaje.
Więcej na stronie www.sekrety-zycia.pl oraz w każ-dą środę od godz. 9 na antenie radiowej Jedynki.