Instytut Lab we współpracy z MTV Polska naukowo podszedł do sprawy olbrzymiej popularności zespołu i właśnie tego konkretnego utworu. W tym celu przeprowadzono prosty eksperyment. Poddano badaniom za pomocą metody Neuro Trace grupę 120 osób. Metoda ta polega na śledzeniu reakcji układu nerwowego na różne bodźce.
Zaprezentowano im utwór wraz z teledyskiem i obserwowano poziom ożywienia uczestników badania oraz ich reakcje emocjonalne. Wyniki dały jasne wytłumaczenie fenomenu zespołu.
Otóż okazało się, że oglądanie teledysku generuje silniejsze emocje u Polek, panowie ożywili się najbardziej tylko przy jednej scenie - kiedy pojawiała się Sylwia Gruchała (28 l.) leżąca naguśka w wannie pełnej płatków róż.
Ogólnie jednak wyniki wskazują na to, że teledysk jest odbierany bardzo pozytywnie zarówno wśród pań, jak i panów.
Teraz Piotr Kupicha (30 l.) już wie, na co powinien kłaść nacisk przy realizacji wideoklipów swojej supergrupy Feel. Musi wymyślić kolejny hit i od razu seksowny teledysk do niego.
A gdzie będzie mu się lepiej myślało, jak nie w raju na ziemi - Dominikanie? Jedzie tam z Eską odwoływać zimę.