Anja Rubik i Sasha Knezevic przeżywają kryzys w związku. O niepowodzeniach w życiu uczuciowym poinformowali we wrześniu 2015 roku. Co prawda nadal są mężem i żoną, ale zdecydowali się na chwilę przerwy. Tymczasem tuż przed Bożym Narodzeniem do sieci trafiła kampania reklamowa z ich udziałem. Anja i Sasha na zdjęciach wykonanych przez fotografa Mario Sorrenti wcielają się zakochaną parę. Jest to reklama marki biżuterii Tiffany, w której model wręcza swej żonie pierścionek zaręczynowy. Niestety w kontekście ostatnich doniesień z prywatnego życia Rubik całość wygląda nieautentycznie. Co gorsza, to właśnie autentyczność jest wartością, promującą najnowszą kolekcję biżuterii.
- Wierzymy w autentyczność. Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem – powiedziała Caroline Naggiar, szefowa marketingu marki, tłumacząc, dlaczego Tiffany nie zatrudnił do reklamy obcych sobie modeli, którzy udają miłość, ale naprawdę kochających się ludzi.
Reklama Anji Rubik i Sashy Knezevica opatrzona jest sloganem "Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem". Biorąc pod uwagę aktualny status związku modelki, można uznać to za obłudę, jednak należy pamiętać o tym, że kampanie realizowane są kilka miesięcy przed ostateczną publikacją. Być może zdjęcia dla Tiffany'ego to ostatnie fotografie, na których Anja i Sasha są jeszcze parą.