Anna Dereszowska ZAROBI 250 TYSIĘCY na reklamach

2012-05-09 4:00

Co łączy Annę Dereszowską (31 l.) z supermodelką Naomi Campbell (42 l.)? Obie wzięły się do reklamowania znanej marki tekstylnej Feretti. Naomi była jej twarzą przed laty, Ania została nią właśnie teraz. Za kontrakt na kampanię promocyjną może zgarnąć nawet 250 tys. zł!

Ania Dereszowska ma powody do radości. Aktorka została ambasadorką znanej marki Feretti. Firma ta zajmuje się produkcją ekskluzywnej pościeli dla dzieci. Dla aktorki to wielka szansa, żeby ponownie zaistnieć w branży reklamowej. W końcu będzie porównywana ze znaną na całym świecie modelką Naomi Campbell, która od 2005 roku była twarzą owej marki.

Nic dziwnego, że wybór padł na polską aktorkę. Ania jest wzorową mamą córeczki Lenki (4 l.), a jej twarz nie jest opatrzona tak jak wielu innych rodzimych celebrytów.

Co prawda na takie zarobki jak Naomi liczyć nie może, ale według specjalistów z "Forbesa" jej udział w kampanii promocyjnej to pewne 250 tys. zł.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają