Mucha dla stacji TVN okazała się strzałem w dziesiątkę. Decyzja o jej zatrudnieniu znakomicie przełożyła się na wyniki oglądalności. Drugi odcinek piątej edycji "You Can Dance" zgromadził 10 marca ponad 4 miliony widzów. Finał X edycji "TZG" z Muchą i Maserakiem obejrzało natomiast 6,2 mln widzów.
Przeczytaj koniecznie: Mucha traktuje ślub jak promocję (FOTY!)
Sukces medialny sprawił, że Ania długo nie będzie musiała się martwić o pieniądze. Poza ciepłą posadką w TVN gwiazda łapie teraz kontrakty reklamowe warte miliony. Jak dowiedział się magazyn "Party" zobaczymy Muchę w kampanii bardzo prestiżowej marki, której będzie ambasadorką.
- Na razie nie wiadomo, czy będzie to marka kosmetyczna, czy odzieżowa, ale wiadomo, że na świecie reprezentują ja największe gwiazdy Hollywood - czytamy w dwutygodniku.
Macie jakieś typy co do tajemniczej marki?