Bitwa na głosy SUKCESEM. Pobiła m.in. Must Be The Music

2011-05-10 9:52

Bitwa na głosy spełniła wymagania szefów Telewizji Publicznej. Finałowy odcinek programu oglądało ponad 4 300 000 telewidzów. To wynik lepszy od nadawanego równolegle show Polsatu Must Be The Music.

Ostatni odcinek Bitwy na głosy, w którym wygrał Piotr Kupicha i jego drużyna z Katowic, przyciągnął przed telewizory 4 350 117 widzów - wynika z badań Nielsen Audience Measurement przeprowadzonych dla portalu WirtualneMedia.pl.

Tyle osób miało włączoną "Dwójkę" po godzinie 21, gdy ważyły się losy finałowej pary - Urszuli Dudziak i Kupichy. Program zaczynał się pięć minut po godz. 20 i startował z poziomu niespełna 4 milionów odbiorców.

Przeczytaj koniecznie: Bitwa na głosy, odc. 10: Podsumowanie: Wygrał Piotr Kupicha i Katowice, Szapołowska swoją gażę oddała na cele charytatywne

Taki wynik Bitwy na głosy spowodował, że w tyle został między innymi finałowy odcinek konkurencyjnego show Polsatu Must Be The Music. Propozycję komercyjnej telewizji zdecydowało się oglądać ponad milion widzów mniej.

Oba formaty prawdopodobnie powrócą na antenę wiosną przyszłego roku.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki