Szok i niedowierzanie! Po 26 latach czasopismo Bravo znika z rynku wydawniczego. Wraz z nim znikają legendarne listy od czytelników i "fotostory", które zazwyczaj dotyczyły miłości. Dwutygodnik dla młodzieży Bravo pojawił się na polskim rynku w 1991 roku jako kalka niemieckiego odpowiednika. Przez lata czasopismo budziło spore kontrowersje, głównie wśród rodziców i nauczycieli, którzy obawiali się, że młodzież poznaje w nim nieodpowiednie wzorce i uczy się o seksie. To właśnie W Bravo nastolatki mogły dowiedzieć się czym jest petting. Wyniki sprzedaży Bravo przekonały wydawców o od dawna znanym fakcie, że nastoletni czytelnicy przenieśli się do internetu.
- Decyzja wydawcy związana jest z jednej strony ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów grupy docelowej, a z drugiej strony ze strategią opartą na dywersyfikacji segmentu poprzez wprowadzanie tematycznie profilowanych magazynów ("Tube News") i wydań specjalnych ("Bravo Sport poleca: Białoczerwoni!") - skomentował dla Wirtulanych Mediów Maciej Brzozowski, dyrektor public relations w Wydawnictwie Bauer.