Trzeba przyznać, że rzadko zdarza się tak pomysłowy marketing, jak ten w wykonaniu producenta gitar TangleWood. Firma zajmująca się dystrybucją instrumentów w Polsce szybko wychwyciła, że uczestnik brytyjskiego show gra na ich gitarze. I zainteresowanie "Polakiem" śpiewającym o jedzeniu na czczo aminokwasów natychmiast wykorzystała.
Czytaj więcej: Polak w angielskim Mam talent doprowadził jurorów do łez śpiewając o jajkach. Nabrałeś się?
Skoro filmik CeZika ma 4 mln wyświetleń, to trudno o lepszą reklamę, dlatego przedstawiciele TangleWood odwdzięczyli się muzykowi drobnym prezentem.
– Gratulacje udało Ci się wkręcić wielu z nas. Chciałabym Ci podziękować. Nie jestem pewna, czy w Twoim wykonie również słyszę TangleWooda, dlatego dla pewności chciałabym Ci ją podarować – mówi na filmie nagraniu dla CeZika przedstawicielka firmy.
Czyli wszyscy są zadowoleni: TangleWood w cenie gitary dotarło do milionów, CeZik ma nowy sprzęt, a my świetnie się bawimy oglądając efekty jego pracy. Jeśli jeszcze tego nie widzieliście, posłuchajcie: