Czym powinny zająć się gwiazdy?

2009-02-26 16:25

Popularny magazyn, zajmujący się branżą marketingową, opublikował najnowszy poradnik dla reklamodawców. W artykule zaproponowano listę polskich gwiazd, które nadawałyby się do reklam wybranych produktów.

Z najnowszego wydania magazynu "Media&Marketing" dowiadujemy się, że najlepszym rozwiązaniem na panujący kryzys gospodarczy jest reklama z udziałem gwiazd.

- Szukasz celebrities do wsparcia swojej marki? Zanim wybierzesz, sprawdź, co mówią eksperci - czytamy że magazynie "Media&Marketing".

Tomasz Jacyków (41) pasowałby do reklamy botoksu lub chemii budowlanej - Wypielęgnowana postać pana Tomasza pięknie kontrastowałaby z muskularnymi postaciami budowlańców, tworząc niepowtarzalną atmosferę.

Jolanta Rutowicz (24) nadawałaby się do reklamy bananów z Ekwadoru oraz sieci solariów o nazwie "Niezły Przypał".

Jolanta Kwaśniewska (54 l.) mogłaby być twarzą cukierni - ze względu na nadnaturalne zdolności jedzenia bezy.

Tomasz Kammel (38) mógłby reklamować papierosy w marketingu szeptanym. - Schludny i rzeczowy. Wiarygodna twarz dla marki WC Picker.

Mariusz Pudzianowski
(32) to kandydat do bycia twarzą rodzimej marki szkła artystycznego lub porcelany, a także jogurtów.

Hanna Lis (38) powinna reklamować kremy przeciwzmarszczkowe i biura matrymonialne.

Piotr Rubik (41) w kampanii wspierałby samego siebie lub zespół "Ich Troje". Ale przede wszystkim najlepiej odnalazłby się reklamie farby o włosów.

Anna Mucha
(29) nadawałby się do reklamy stringów, wibratorów i hiszpańskich much.

Michał Piróg (30) powinien promować gejowskie pierogarnie w Londynie i metro seksualne piwo.

Michał Koterski
(29) pasowałby do reklamy prezerwatyw, firmy produkującej bluzy z kapturem, środka na kaca i napoju energetycznego, ponieważ - ciągle wygląda jakby go potrzebował.

Mamy nadzieję, że gwiazdy pozytywnie rozpatrzą te propozycje i w najbliższym czasie doczekamy się reklam z ich udziałem.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki