Z najnowszego wydania magazynu "Media&Marketing" dowiadujemy się, że najlepszym rozwiązaniem na panujący kryzys gospodarczy jest reklama z udziałem gwiazd.
- Szukasz celebrities do wsparcia swojej marki? Zanim wybierzesz, sprawdź, co mówią eksperci - czytamy że magazynie "Media&Marketing".
Tomasz Jacyków (41) pasowałby do reklamy botoksu lub chemii budowlanej - Wypielęgnowana postać pana Tomasza pięknie kontrastowałaby z muskularnymi postaciami budowlańców, tworząc niepowtarzalną atmosferę.
Jolanta Rutowicz (24) nadawałaby się do reklamy bananów z Ekwadoru oraz sieci solariów o nazwie "Niezły Przypał".
Jolanta Kwaśniewska (54 l.) mogłaby być twarzą cukierni - ze względu na nadnaturalne zdolności jedzenia bezy.
Tomasz Kammel (38) mógłby reklamować papierosy w marketingu szeptanym. - Schludny i rzeczowy. Wiarygodna twarz dla marki WC Picker.
Mariusz Pudzianowski (32) to kandydat do bycia twarzą rodzimej marki szkła artystycznego lub porcelany, a także jogurtów.
Hanna Lis (38) powinna reklamować kremy przeciwzmarszczkowe i biura matrymonialne.
Piotr Rubik (41) w kampanii wspierałby samego siebie lub zespół "Ich Troje". Ale przede wszystkim najlepiej odnalazłby się reklamie farby o włosów.
Anna Mucha (29) nadawałby się do reklamy stringów, wibratorów i hiszpańskich much.
Michał Piróg (30) powinien promować gejowskie pierogarnie w Londynie i metro seksualne piwo.
Michał Koterski (29) pasowałby do reklamy prezerwatyw, firmy produkującej bluzy z kapturem, środka na kaca i napoju energetycznego, ponieważ - ciągle wygląda jakby go potrzebował.
Mamy nadzieję, że gwiazdy pozytywnie rozpatrzą te propozycje i w najbliższym czasie doczekamy się reklam z ich udziałem.