Po dżinsach, lodach i bieliźnie teraz przyszła kolej na stację muzyczną. Piosenkarka wystąpiła w najnowszej kampanii wizerunkowej kanału Viva Polska i reklamuje go hasłem "Viva jest tylko jedna". Jak królowa...
Działania reklamowe z udziałem piosenkarki już ruszyły. Kampania obejmuje głównie prasę (tytuły młodzieżowe) i stacje MTV Networks Polska.
Po tym, jak królowa zmieniła swój styl, nie ma mowy już o cukierkowym wizerunku w reklamach. Plakat z Rabczewską jest utrzymany w mrocznym, czarno-białym stylu, a jedynie logo stacji zostało podkreślone nieco bardziej wyrazistą pomarańczową barwą.
Doda znów zarabia na reklamie
2009-11-24
15:33
Doda (25 l.) od lat udowadnia, że ma głowę na karku i prawdziwy łeb do interesów. Gwiazda znowu w łatwy sposób zarabia pieniądze, za sprawą występu w kolejnej reklamie!