Ostatnio w telewizji i internecie pojawiły się spoty reklamowe z udziałem Doroty Wellman. W branży reklamowej i show-biznesie zawrzało. Skąd ta zmiana? Wszak kampania reklamowa dyskontu z udziałem znanych i lubianych przez Polaków kucharzy, Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, była prawdziwym hitem. Przychody sieci wzrosły szacunkowo o 2 mld zł. Obaj panowie zarobili przez 3 lata po blisko 1 mln zł. Dlaczego więc zmieniono twarze promocji? - Zakończenie kampanii to jej naturalny etap. Jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca - poinformowała nas Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Zobacz: Kuba Wojewódzki ojcem nie będzie. Kaczoruk komentuje
Jednak pikanterii całej sprawie dodaje fakt, że tylko Pascal definitywnie pożegnał się z tą dochodową fuchą. W branży medialnej mówi się, że Okrasa pozostanie, jednak jego rola będzie już drugoplanowa. Ani Brodnicki, ani też sama sieć nie chcą zdradzać szczegółów rozstania, ani też nowej strategii. - Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze - kwituje osoba z otoczenia Pascala.
Tak więc na całym zamieszaniu skorzystała Dorota Wellman. Cztery lata temu reklamowała już jogurty, honorarium zaś przeznaczyła na cele charytatywne. W ubiegłym roku była ambasadorką akcji Ministerstwa Zdrowia, a wiosną tego roku ambasadorką kampanii promującej kosmetyki. Czas więc na zarobienie naprawdę wielkiej forsy.