Gdy program na „Językach” pojawił się na antenie zyskał widzów, którzy z wypiekami na twarzach czekali na kolejne odcinki. Agnieszka Szulim omawiała w nim tematy związane z gwiazdami i show biznesem. Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl trzecia edycja programy stracił w porównaniu z pierwszą aż 250 tysięcy widzów! Być może ludziom przejadł się styl i formuła, a być może nie jest już taka ostra i dociekliwa jak na początku.
Agnieszka Szulim traci widzów! Biedna ma pecha...
Nie dość, że Agnieszka Szulim straciła masę widzów, to jeszcze stacja TVN straciła przez to 6,6 mln złotych wpływu z reklam, czyli o 6,45 mln mniej niż przy serii pierwszej. Jednym słowem w życiu Szulim źle się dzieje. Nie dość, że w pracy ma pecha, a widzowie nie chcą jej oglądać, to jeszcze znikły jej piersi o czym pisaliśmy jakiś czas temu. Miejmy nadzieję, że Agnieszka odbije się jeszcze i zaskoczy widzów czymś nowym!
Zobacz: Detektyw Rutkowski rozwikła tajemnicę znikającego BIUSTU Szulim: Znajdę PIERSI Agnieszki!
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Super Expressu na e-mail