Piosenkarka żartowała sobie, że daje tak dużo zarobić Coca-Coli, że firma powinna ją z tego powodu zatrudnić. Okazuje się, że Duffy wywróżyła sobie sama przyszłość. Piosenkarka weźmie udział w europejskiej kampanii reklamowej dietetycznej Coca-Coli, którą - jak sama przyznała - pochłania litrami.
- Piję tak dużo dietetycznej coli, że chyba powinnam dostać udziały w firmie - śmieje się piosenkarka.
- Duffy to ucieleśnienie nowoczesnej kobiety - przekonuje Cathryn Sleight, dyrektor marketingu koncernu Coca-Cola. - Żeńska część naszej klienteli może się z nią utożsamiać. Jesteśmy pewni, że kampania z jej udziałem odniesie ogromny sukces.
Duffy zadebiutowała na scenie muzycznej w marcu 2008 roku płytą "Rockferry", a jej piosenka "Mercy" od razu podbiła listy przebojów. Teraz fani będą mogli podziwiać uśmiechającą się piosenkarkę z plakatów, telewizyjnych reklam, a nawet z aluminiowej puszki.
Duffy uzależniona od... coli
2009-01-17
15:00
Soulowo-popowa piosenkarka Duffy (25 l.) zawsze ma ze sobą puszkę coli. Dzięki temu została teraz nową twarzą znanej marki.