Serial „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską zniknął z anteny wiosną tego roku. TVN pokazał piąty sezon tej produkcji. Oglądało go średnio 1,7 mln widzów, co nie jest wystarczająco dobrym rezultatem. – Chyba lepiej, jak skończymy na takim poziomie, zamiast wyciskać tę cytrynę – tłumaczyło szefostwo stacji. Nic więc dziwnego, że od razu pojawiły się plotki, że współpraca ze znaną aktorką na tym się zakończy.
Ale nic z tych rzeczy! TVN pracuje nad nowym serialem dla Małgosi, a dyrektor stacji ciągle jest zachwycony Kożuchowską. Chce jednak wykorzystać jej potencjał w 100 proc.
– Nie można dawać gwiazdy z serialu na serial, bo nikt w to nie uwierzy. Małgorzata Kożuchowska jest bardzo dużą, wielką aktorką, która wymaga fajnej oferty. Ona wie i my wiemy, że takich procesów się nie przyspiesza. Nie można robić tego na siłę. Ona razem z nami pracuje nad nowym pomysłem, jak będziemy gotowi to powiemy – powiedział „Super Expressowi” Edward Miszczak.
Informacje o przedłużeniu współpracy z aktorką zbiegły się w czasie z nowym zestawieniem Forbesa. Wynika z niego, że Kożuchowska awansowała do pierwszej trójki polskich gwiazd z największym potencjałem reklamowym. Co to oznacza?
– Są nazwiska, które budzą większe zainteresowanie reklamodawców, a telewidzowie trochę się z nimi utożsamiają. Efekt jest taki, że można przy danym serialu podnieść stawki reklamowe bądź mieć wykupione „na pniu” bloki reklamowe. Słowem można na nich więcej zarobić – tłumaczy nam osoba z TVN.