Okazuje się, iż nie wszyscy zaangażowani celebryci sprawdzili się na medal. Często twórcom reklam zarzuca się, iż ich wybrańcy nie są wiarygodni. I tak na przykład Edyta Górniak (39 l.), która udzielała się w promocji kremów dla kobiet, wypadła nadzwyczaj blado. "Elegancka piosenkarka niezbyt pasuje do tych produktów, plasujących się w średnim przedziale cenowym" - czytamy w opracowaniu opublikowanym przez portal Wirtualnemedia.pl.
Taki sam los spotkał Krzysztofa Maternę (63 l.) i Wojciecha Manna (63 l.) za udział w reklamie jednego z banków. W dodatku uznano, że nie są nawet zabawni... Rodzimi spece nie pozostawili suchej nitki na reklamach jogurtu z Grzegorzem Halamą (41 l.) oraz kawy z Arturem Żmijewskim (45 l.). Uznali je za nietrafione. Na tej niefortunnej liście znaleźli się również Jan Nowicki (72 l.), który został nazwany "wyblakłym amantem" w reklamie sieci komórkowej. Maciej Maleńczuk (50 l.) nijak nie pasował do promocji produktów bankowych, a Annie Dereszowskiej (30 l.) wytknięto, iż zmieniono ją komputerowo do tego stopnia, że trzeba się zastanawiać, czy to na pewno ona.
Portal Wirtualnemedia.pl poprosił o wybór 10 najgorszych reklam przedstawicieli 9 agencji reklamowych. Wybierano spośród 70 celebrytów biorących udział w telewizyjnych akcjach promocyjnych.
Zarobili krocie, choć im nie wyszło
Szacunkowe zarobki gwiazd skrytykowanych w raporcie Wirtualnych Mediów
Edyta Górniak - 350 tys. zł
Jan Nowicki - 350 tys. zł
Artur Żmijewski - 350 tys. zł
Anna Dereszowska - 350 tys. zł
Wojciech Mann i Krzysztof Materna - po 250 tys. zł
Grzegorz Halama - 200 tys. zł