- W historii polskiego MTV nie było jeszcze tak popularnego programu, jak "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy", dlatego stacje MTV z innych krajów pokażą go swoim widzom - tłumczy Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska. Przyznaje, że takiego sukcesu programu nikt w stacji się nie spodziewał. Każdej niedzieli ekscezy ekipy z Warszawy śledzi na antenie średnio 178 tys. osób, a profil Warsaw Shore na Facebooku ma już ponad 200 tys. fanów.
- Dotychczas polscy widzowie mieli okazję zajrzeć na angielskie imprezy w "Geordie Shore", czy walijskie w "The Valleys". Czas pokazać, jak imprezują młodzi Polacy - mówi Dzięgielewski i zapowiada, że przygody imprezowiczów z Warszawy będą mogli oglądać widzowie z Niemiec, Szwajcarii, Holandii, Danii, rejonu Flandrii oraz Norwegii, Szwecji i Finlandii.
Program pojawił się w ramówkach stacji od poniedziałku, 13 stycznia. Nadawany jest po północy.
Polecamy: Warsaw Shore online. Odcinek 10 Ekipy z Warszawy. Trybson, strażnik bidetu