Fani walczą o zwrot pieniędzy za koncerty Piasecznego i Majewskiej. Wielka afera ze Sceną Konesera

2023-02-02 5:10

Fani gwiazd zostali nabici w butelkę. Chcieli iść na koncert, kupowali bilety. Niestety – koncerty odwoływano, a po pieniądzach nie ma śladu. Teraz muszą walczyć o ich zwrot, ale łatwo nie jest. Ponad 1000 osób zebrało się w niedawno utworzonej grupie „Scena Konesera – oszukani”, która skupia pokrzywdzonych przez agencję organizującą koncerty znanych wokalistów, m.in. Andrzeja Piasecznego (52 l.), Alicji Majewskiej (75 l.), Michała Bajora (66 l.) czy Edyty Geppert (70 l.). Do dziś nie mogą odzyskać pieniędzy za zakupione bilety na imprezy, które się nie odbyły i już się nie odbędą.

Wybitni artyści opublikowali oświadczenia, w których poinformowali, że zakończyli współpracę z agencją Scena Konesera. „Dla Waszego i naszego dobra nie możemy tolerować sposobu pracy w/w organizatora, który nie wywiązując się z postanowień naszych umów, nadużył nie tylko naszego zaufania, ale także firm scenotechnicznych z nami współpracujących, narażając je na poważne straty finansowe. Sytuacja, w której koncerty z kompletem wyprzedanych biletów są wielokrotnie przenoszone na inne terminy bądź odwoływane, naraża również i Was na straty, a naszą wiarygodność jako wykonawców stawia pod znakiem zapytania” – napisał Andrzej Piaseczny. W podobnym tonie wypowiedzieli się Michał Bajor oraz zespół Raz Dwa Trzy.

Fani walczą o zwrot pieniędzy za bilety

Według naszych ustaleń Scena Konesera sprzedawała bilety na koncerty, które z dnia na dzień były odwoływane, a klienci mieli problem z odzyskaniem pieniędzy. Jeśli już dochodziło do imprezy z innym organizatorem, fani, którzy zakupili bilet przez Scenę Konesera, nie byli wpuszczani.

Rozgoryczeni zaczęli szukać pomocy. W tym celu powstała grupa na Facebooku. Poszkodowanych zaczęło przybywać w lawinowym tempie… Bezpłatną pomoc oferuje im kancelaria Everberg. Odzyskanie pieniędzy nie będzie jednak proste.

– Przedstawiciele Sceny Konesera działają w sprytny sposób, ponieważ indywidualnie wartość pojedynczych transakcji zakupu biletów utrudnia dochodzenie ewentualnych roszczeń, natomiast podjęcie działań zbiorowych daje większe szanse na pociągnięcie do odpowiedzialności autorów procederu. W naszej ocenie brak przeciwdziałania oznacza zgodę na zdarzenia, które mogą się powtarzać również w przyszłości - ocenia mecenas Karolina Osowiecka.

Profil agencji zniknął z Facebooka, strona internetowa jest w przebudowie, a podane numery telefonu nie odpowiadają. Nie udało nam się więc porozmawiać z Zofią S. (71 l.), która w oficjalnych dokumentach widnieje jako prezes zarządu.

Kancelaria pomaga poszkodowanym

Kancelaria Everberg, która zajmuje się sprawą prosi o kontakt wszystkie poszkodowane osoby. - Pracujemy nad zawiadomieniem, a do Państwa mamy prośbę o sprawne przesłanie wypełnionych oświadczeń – maksymalnie do dnia 10 lutego 2023 roku – im szybciej wpłyną do nas dokumenty tym szybciej możemy działać - przekazała Osowiecka.

Agnieszka Byrska-Zaczyk i Zdzisław Zaczyk: Chcemy żyć i umrzeć w Skolimowie
Sonda
Uważasz, że koncerty są za drogie?

Każdego roku TYSIĄCE KOBIET dają się nabrać matrymonialnym oszustom.

Jak ich rozpoznać? POSŁUCHAJ!

Listen on Spreaker.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki