Na początku było zdjęcie, tyłem, na ośle. Potem wszystko potoczyło się samo. Historia ma swój początek na fanpage’u Filipa Chajzera, który zamieścił na swojej tablicy zdjęcie, kojarzące się ze znanym z reklam marki motywem – siedzącym na koniu Isaiahem Mustafą. Reakcja Old Spice Polska była natychmiastowa. Marka rzuciła Filipowi wyzwanie: miał on usiąść tyłem, tym razem na prawdziwym koniu w zamian za przekazanie na cele charytatywne produktów o wartości 10 000 zł. Prezenter podbił stawkę do 20 000 zł, w zamian za przejazd na białym koniu 200 metrów tyłem. Firma podjęła rękawice angażując fanów prezentera, obiecując dodatkowy produkt do paczki za każde zdjęcie pod postem.
Filip dosiadł pięknego rumaka o imieniu Klejnot. Zarówno koń jak i prezenter byli zadowoleni z przebiegu wyzwania, które zakończyło się sukcesem. Wydarzenie było transmitowane jednocześnie na Facebooku i na Instagramie. Nie zawiedli także fani Filipa, którzy łącznie pod postem opublikowali ponad 1100 komentarzy.