Filip Chajzer podzielił los ojca. Też stracił reklamę

2018-07-14 5:00

Najpierw Zygmunt Chajzer (64 l.) stracił kontrakt na reklamowanie proszku do prania, a teraz pieniądze przeszły koło nosa jego synowi Filipowi (34 l.). W ubiegłym roku był on twarzą letniej kampanii promującej popularny napój z gazem, został jednak zastąpiony przez gwiazdy znane głównie w internecie. 

Filip Chajzer

i

Autor: AKPA

W tym roku postawiliśmy na współpracę z rozpoznawalnymi influencerami. Do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączył Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu MasterChef Polska, który będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie z konsumentami spotkają się także: Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni. Zachęcą fanów do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzą unikalne zestawy na lato. Nie zabraknie też food trucków ze znakomitym street foodem. Zapraszamy do wspólnej zabawy podczas 8 eventów w ramach Przystanku Smaku na terenie kraju - powiedziała nam Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej PepsiCo na Europę Centralną.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają