TVN najwięcej żąda za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Milionerach”. Za 30-sekundową reklamę przy programie „Kuchenne rewolucje” trzeba będzie zapłacić w maju 70,7 tys. zł, rok temu było to 57,6 tys. zł.
64,9 tys. zł kosztuje emisja „Milionerach”, a 61,4 tys. zł przy „Agencie Gwiazdy” (w ub.r. 43,5 tys. zł).
Z seriali najdroższe reklamy emitowane będą przy poniedziałkowym odcinku „Drugiej szansy” (54,9 tys. zł, rok temu 50,4 tys. zł).
Emisję spotu przy talk show „Kuba Wojewódzki” wyceniono na 52,2 tys. zł, a przy programie „Żony Hollywood” - na 30,7 tys. zł.
Wszystkie ceny nie obejmują ewentualnych rabatów.
Zobacz także: Rolnik szuka żony 4 odcinek świąteczny. Zapis RELACJI na żywo na se.pl