Portal "Wirtualnemedia" donosi o nakładach finansowych ponoszonych za reklamę przed emisją popularnych programów rozrywkowych w TVN. Liderem stacji są programy z udziałem Magdy Gessler. 30-sek. spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”, będzie kosztował 89 tys. zł. Za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” trzeba zapłacić 84,6 tys. zł. Obie ww. produkcje mogą poszczycić się ponadmilionową oglądalnością. Od lat utrzymują widzów i na stałe zagościły w ramówce TVN. Nowością stacji jest program z udziałem innej popularnej gwiazdy, czyli Edyty Górniak. "My Way" nie ma jeszcze ugruntowanej pozycji, dlatego ceny reklam są znacznie niższe, niż w przypadku "Kuchennych Rewolucji". Na reklamę przy programie Górniak trzeba wydać 41,8 tys. zł.
Gessler niemal dwa razy droższa niż Górniak
2019-11-19
20:27
Kulinarne programy z udziałem Magdy Gessler przebiły finansowo "My Way" z Edytą Górniak w roli kursantki, przygotowującej się do egzaminu na prawo jazdy. Marketingowcy wolą inwestować w reklamy przed programami, które zapewnią im największe zyski. Nazwisko znanej restauratorki pomaga w osiągnięciu sukcesu reklamowego.