Jest kurą znoszącą złote jaja dla TVN. W tamtym roku stacja zarobiła na reklamach przy jej "Kuchennych rewolucjach" aż 163 mln zł. Bije tym na głowę innych telewizyjnych celebrytów w kraju. Sama potrafi rocznie zarobić ok. 4 mln zł. Ale wkrótce to się zmieni. Amerykańscy właściciele stacji mają bowiem wobec niej poważne plany. Nawet szef TVN Edward Miszczak (62 l.) nie był wtajemniczony na początku w całe przedsięwzięcie.
- Zobaczyłem na takiej prezentacji menedżerów w Atlancie. Wśród twarzy światowych kucharzy, które nasza międzynarodowa grupa lansuje, zobaczyłem nagle twarz Magdy Gessler. Nawet sam o tym nie wiedziałem. Magda była wśród osób, którymi nasza międzynarodowa grupa już się chwali. Ja myślę, że to jest idealna twarz dla naszego projektu "Food" i myślę, że jej projekty będziemy próbowali zrobić na świat - opowiada nam prezes Miszczak. Zdradza, że już ruszyły prace nad przystosowaniem jej programów do szerszego, zagranicznego odbiorcy. - Projekty, które pójdą w świat, muszą mieć dużo uniwersalnych rozwiązań, żeby widz nie zwracał uwagi na to, gdzie zostały wyprodukowane - dodaje.
To oznacza tylko jedno. Gessler ma szansę stać się tak znana jak Gordon Ramsey (51 l.). Ten brytyjski restaurator również uchodzi za kontrowersyjnego i szokuje swoim zachowaniem. Plusem Polki jest jednak to, że on już się przejadł.
Zobacz także: Kim jest Modny Tata z Agent Gwiazdy 2