Raport opublikowany przez "Press-Service Monitoring Mediów" z pewnością da do myślenia ekspertom PR-u, którzy uważali, że popularność i wizerunek Marty, Wiktorii i Weroniki Grycan wpłyną niekorzystnie na firmę Zbigniewa Grycana. Okazuje się jednak, iż panie są rewelacyjną i zupełnie darmową reklamą.
- Znaczny udział w przekazie mediów ogólnopolskich, obecność na antenie głównych stacji telewizyjnych i radiowych, a także na pierwszych stronach gazet (12 okładek) zaowocowały w przypadku Grycanek ekwiwalentem reklamowym publikacji na poziomie ponad 12 milionów złotych - napisał analityk PRESS-SERVICE.
Wynik jest imponujący, zwłaszcza, że firma Grycan wydaje na swoją reklamę zaledwie 13% kwoty.
Czy teraz Zbigniew Grycan, teść Marty, będzie zadowolony z lansu Grycanek?
Grycanki POZYTYWNIE WPŁYWAJĄ na firmę dziadka. Zbigniew Grycan może być SPOKOJNY
2012-04-27
15:58
Grycanki, poza nazwiskiem, mają niewiele wspólnego ze znanymi lodami. Jednak jak wynika z raportu agencji informacyjnej Press-Service Monitoring Mediów przyciągają uwagę mediów ponad czterokrotnie częściej niż marka Grycan.