Marka Durex rozpoczęła nową kampanię społeczną, w której zachęca do rozmów na temat seksu. Akcję promuje hasztag #głośniwłóżku. Chodzi o swobodną rozmowę w łóżku o swoich potrzebach i upodobaniach. Marce zależy na przekonaniu Polaków, że dialog to podstawa każdej relacji. W kampanii pojawiły się znane nazwiska. Najgorętszą parą biorącą udział w akcji jest Kasia Warnke i Piotr Stramowski. Oboje niezależnie opublikowali post na swoim Instagramie. Katarzyna zdobyła się na śmiałe wyznanie: - Let's talk about sex ... Bez owijania w bawełnę? A może trochę jedwabiu? Kocham ten temat, szczególnie z moim mężem, kiedy mamy w końcu chwilę dla siebie... Aktorka zachęca do rozmowy z partnerem o tym "co dla nas jest ważne, co lubimy, o czym marzymy...". Jej mąż rozpoczął swój apel od fragmentu wiersza Leśmiana. Następnie przeszedł do namowy: - Trzeba odwagi i atmosfery prawdziwej intymności, żeby móc rozmawiać o swoich potrzebach i marzeniach. Jednak moim zdaniem warto. W akcji wzięła też udział youtuberka Paulina Mikuła, która uczy Polaków poprawnej polszczyzny: - Wczoraj na moim kanale pojawił się film o słowach i wyrażeniach, które mogą Wam się przydać podczas rozmowy z partnerem/partnerką o Waszych seksualnych potrzebach. W filmie udowadniam, że język polski wcale nie jest taki ubogi w określenia związane z seksem.
43-letnia Warnke opowiada o porodzie. "DEWASTACJA"
Dzieci GWIAZD - tegoroczni maturzyści. Nie wszyscy znani rodzice trzymają kciuki za swoje pociechy
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj