Kiedy widzimy nową fotkę na portalu społecznościowym, nawet nie zdajemy sobie sprawy, że gwiazdy polskiego show-biznesu zgarniają za to grube tysiące złotych. To najłatwiej zarobione pieniądze w ich życiu.
Sukcesem swojego internetowego konta na Instagramie był zaskoczony Kuba Wojewódzki. Gdy odebrał telefon z pytaniem, ile będzie kosztować wrzucenie na jego Instagram reklamowego postu, rzucił stawkę 30 tysięcy złotych.
- Dzisiaj markom nie wystarczy promocja w formie strony na Facebooku i profilu na Instagramie. Angażują znane i wpływowe osoby, czyli influencerów, w reklamowanie ich produktu. Tym samym zyskują cenną rekomendację swojej marki. Wystarczy jak znana osoba opublikuje krótki film lub wstawi zdjęcie z produktem i go oznaczy. Im więcej obserwujących, tym większą sumę można zarobić - wyjaśnia nam Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media.