Jednym z głównych źródeł dochodów blogerek modowych jest publikowanie treści w mediach społecznościowych. To właśnie tam promują firmy odzieżowe, prezentują swoje stylizacje i dzielą się z fankami i fanami swoim życiem prywatnym.
Jedna z czołowych polskich szafiarek, Jessica Mercedes, pochwaliła się na swoim Instagramie udziałem w akcji Szlachetna Paczka, która ma na celu pomoc ubogim rodzinom w okresie świąt Bożego Narodzenia. Zamieściła zdjęcie z wypełnionym po brzegi artykułami spożywczymi, przemysłowymi i zabawkami wózkiem w hipermarkecie.
- Najpiękniejszym gestem jest dzielenie się pomocą i radością! Zachęcam do przyłączania się w tym roku do @szlachetnapaczka! #jużpozakupach #pomaganie #jest #fajne #szlachetniidelikatni #szlachetnapaczka #charity #jestpięknie - opisała fotografię
Udział w akcjach charytatywnych pokazuje wrażliwość na problemy ludzi biedniejszych od nas samych. Czy chwalenie się pomocą ubogim nie ma jednak na celu promowania własnej osoby i kreowania wizerunku dobroczyńcy? Dostrzegła to część komentujących obrazek zamieszczony przez Jessicę Mercedes. A co Wy o tym sądzicie? Ważniejsze jest to duże, "medialne" wsparcie, czy wiele małych gestów od anonimowych darczyńców?
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail
Zobacz też: Jessica Mercedes GWIAZDORZY i ma DOŚĆ sławy?! Nadąsana blogerka na imprezie