Podano wyniki oglądalności śniadaniówki Polsatu. Co dalej z Cichopek i Kurzajewskim?

Wygląda na to, że Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski mogą już otwierać szampana. Para lubianych prowadzących "Pytania na śniadanie" TVP po przejściu do śniadaniówki Polsatu ma kolejne powody do radości. Są oficjalne informacje na temat ich przyszłości. Wygląda na to, że ulubiona para Polaków może rozgościć się w słonecznej stacji na dobre.

Cichopek i Kurzajewski mają powody do radości

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski byli jedną z ulubionych par prowadzących "Pytanie na śniadanie" TVP. Po zimowych zmianach w stacji oboje stracili pracę, ale szybko odnaleźli się w nowej rzeczywistości. Znów prowadzą rzem śniadaniówkę "Halo, tu Polsat", a do tego każde z nich ma własny program. Cichopek prowadzi show "Moja mama i twój tata", a Kurzejewski dostał własny kanał sportowy. Teraz na jaw wyszły wyniki oglądalności tej pary w Polsacie. 

Miszczak rządzi. Telewizja śniadaniowa Polsatu rozpycha się na rynku

Śniadaniówka "Halo, tu Polsat", inaczej niż podobne programy konkurencji, nadawana jest w każdy weekend. Widzów witają popularni prowadzący w piątki, soboty i niedziele od godziny 8. Są to bardzo sprawdzone duety, wspomniani Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, a także Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz oraz Agnieszka Hyży i Maciej Rock.

Portal Wirtualne Media opublikował właśnie wyniki oglądalności nowej śniadaniówki Polsatu. Wygląda na to, że pomysł Edwarda Miszczaka sprawdza się i cała szóstka gwiazd może zacząć świętowanie. Odnieśli sukces!

Pewnie do końca roku nie będziemy jeszcze numerem jeden, ale będziemy walczyć i rozpychać się na rynku. Myślę, że dwa sezony to potrwa

- zapowiadała szef Polsatu w wywiadzie dla "Wirtualnych Mediów".

Cichopek i Kurzajewski mogą spać spokojnie

Dane z pierwszego weekendu emisji "Halo, tu Polsat" świadczą o tym, że widzowie natychmiast polubili nową śniadaniówkę. Tylko przez pierwsze trzy dni nadawania program oglądało średnio 169 tys. widzów. Najwięcej, bo aż 195 tys., zasiadło przed telewizorami w niedzielę, 1 września.

Program "Halo, tu Polsat" wystartował w piątek 30 sierpnia. Już pierwszy weekend pokazał, że odbiorcy telewizyjni potrzebowali tak świeżego formatu. Z kolei, jak podaje portal Press za Nielsen Media, śniadaniówka Polsatu w miniony weekend w dwa dni przekroczyła barierę 200 tys. widzów. W sobotę liczniki pokazały liczbę 208 tys. a w niedzielę 223 tys.

Zobacz też: Tak wystrojona poszła do szkoły córka Cichopek i Hakiela. Bardziej stylowa od mamy?

Polskie programy śniadaniowe mają swoją publiczność

Programy śniadaniowe to poranne magazyny telewizyjne, które łączą informację, rozrywkę i poradnictwo w sposób przyjazny i dostosowany do rytmu porannego życia. Ich zadaniem jest wprowadzenie widzów w pozytywny nastrój i dostarczenie praktycznych treści na dobry początek dnia. Dzięki różnorodności treści, łatwo przyswajalnym segmentom oraz lekkiej atmosferze, programy te mają szeroką bazę odbiorców – od rodzin z dziećmi po osoby starsze.

Nie przegap: Pilny komunikat Polsatu! To ona zastąpi Korę w "Must be the music"

Polecamy galerię: Maciej Kurzajewski i Kasia Cichopek na imprezie ramówkowej Polsatu

Sonda
Czy zamierzasz oglądać śniadaniówkę Polsatu?
Krzysztof Ibisz masakruje Kasię Cichopek i Macieja Kurzajewskiego

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają