Cichopek i Kurzajewski mają powody do radości
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski byli jedną z ulubionych par prowadzących "Pytanie na śniadanie" TVP. Po zimowych zmianach w stacji oboje stracili pracę, ale szybko odnaleźli się w nowej rzeczywistości. Znów prowadzą rzem śniadaniówkę "Halo, tu Polsat", a do tego każde z nich ma własny program. Cichopek prowadzi show "Moja mama i twój tata", a Kurzejewski dostał własny kanał sportowy. Teraz na jaw wyszły wyniki oglądalności tej pary w Polsacie.
Miszczak rządzi. Telewizja śniadaniowa Polsatu rozpycha się na rynku
Śniadaniówka "Halo, tu Polsat", inaczej niż podobne programy konkurencji, nadawana jest w każdy weekend. Widzów witają popularni prowadzący w piątki, soboty i niedziele od godziny 8. Są to bardzo sprawdzone duety, wspomniani Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, a także Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz oraz Agnieszka Hyży i Maciej Rock.
Portal Wirtualne Media opublikował właśnie wyniki oglądalności nowej śniadaniówki Polsatu. Wygląda na to, że pomysł Edwarda Miszczaka sprawdza się i cała szóstka gwiazd może zacząć świętowanie. Odnieśli sukces!
Pewnie do końca roku nie będziemy jeszcze numerem jeden, ale będziemy walczyć i rozpychać się na rynku. Myślę, że dwa sezony to potrwa
- zapowiadała szef Polsatu w wywiadzie dla "Wirtualnych Mediów".
Cichopek i Kurzajewski mogą spać spokojnie
Dane z pierwszego weekendu emisji "Halo, tu Polsat" świadczą o tym, że widzowie natychmiast polubili nową śniadaniówkę. Tylko przez pierwsze trzy dni nadawania program oglądało średnio 169 tys. widzów. Najwięcej, bo aż 195 tys., zasiadło przed telewizorami w niedzielę, 1 września.
Program "Halo, tu Polsat" wystartował w piątek 30 sierpnia. Już pierwszy weekend pokazał, że odbiorcy telewizyjni potrzebowali tak świeżego formatu. Z kolei, jak podaje portal Press za Nielsen Media, śniadaniówka Polsatu w miniony weekend w dwa dni przekroczyła barierę 200 tys. widzów. W sobotę liczniki pokazały liczbę 208 tys. a w niedzielę 223 tys.
Zobacz też: Tak wystrojona poszła do szkoły córka Cichopek i Hakiela. Bardziej stylowa od mamy?
Polskie programy śniadaniowe mają swoją publiczność
Programy śniadaniowe to poranne magazyny telewizyjne, które łączą informację, rozrywkę i poradnictwo w sposób przyjazny i dostosowany do rytmu porannego życia. Ich zadaniem jest wprowadzenie widzów w pozytywny nastrój i dostarczenie praktycznych treści na dobry początek dnia. Dzięki różnorodności treści, łatwo przyswajalnym segmentom oraz lekkiej atmosferze, programy te mają szeroką bazę odbiorców – od rodzin z dziećmi po osoby starsze.