Niespełna miesiąc temu Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ogłosili, że są parą. „Najpiękniejszy prezent na 40. urodziny... MIŁOŚĆ” – napisała Kasia na swoim koncie na Instagramie, gdzie zamieściła wspólne zdjęcie z ukochanym. Pod postem pojawiło się wiele gratulacji, ale również negatywnych komentarzy.
Głośny romans sprawił, że na Instagramie gwiazdy „M jak miłość” w ostatnich trzech tygodniach przybyło ponad 20 tys. obserwujących i liczba ta cały czas rośnie. Zauważyły to firmy, które postanowiły nawiązać z Kasią współpracę. Celebrytka zaczęła m.in. współpracę z firmą, która sprzedaje kosmetyki mające likwidować cellulit. Cichopek zaczęła reklamować jej olejki i gumowe bańki, którymi na filmiku masowała nogi. Za taką współpracę, Kasia mogła jednorazowo otrzymać co najmniej 10 tys. zł
Polecany artykuł:
Trzeba zauważyć, że aktorka często zamieszcza zdjęcia z oznaczeniem firmy na tablicy Instagrama. Są to zazwyczaj marki ubrań. Dodatkowo Kasia reklamuje swoją własną biżuterię oraz linię perfum, na które ostatnio dawała spore rabaty.