Katarzyna Cichopek przestała być kojarzona wyłącznie jako aktorka. Gwiazda występuje w show-biznesie w wielu rolach. Jest prezenterką "Pytania na śniadanie", wystąpiła również jako juror w show "Czar par". Cichopek dostaje zaproszenia od twórców innych programów rozrywkowych, w tym teleturniejów np. "Jaka to melodia?". Jej obecność jest silnie akcentowana w mediach. Aktorka prężnie działa w biznesie. Stworzyła markę biżuterii, a później rozszerzyła swoją działalność i do kolekcji dodała perfumy, które można ze sobą łączyć. Na Instagramie Katarzyny działa szeroko zakrojona kampania marketingowa. Początkowo fanki gwiazdy były zachwycone. Z czasem zauważyły, że Cichopek angażuje się w zbyt wiele akcji reklamowych. Stało się to dla nich zbyt męczące. Kiedy aktorka zamieściła post dotyczący jednej z popularnych stacji paliw, internauci nie wytrzymali i wyrazili swoje rozczarowanie:
- Kasiu za dużo tych reklam produktu.
- Obserwuję od kilku miesięcy i niestety pomimo dużej sympatii do Pani Kasiu przestaję obserwować, bo czuję się jak podczas oglądania bloku reklamowego w Polsacie.
- Jejku czego jeszcze nie zareklamowała?