Katy Perry uznała, że sprawa wymaga sprostowania, więc napisała oświadczenie:
"Drogie media tabloidowe a.k.a plugawcy: proszę zauważcie, że wyraziłam ogólne odczucia na temat product placementu, jego roli w klipach i sztuki zachwalania produktów.
Większość, o ile nie wszyscy, artystów chętnie zawieraja umowy z markami produktów, by obniżyć koszty wysokobudżetowych klipów w tych trudnych dla przemysłu muzycznego czasach. Sama wykorzystywałam je już wcześniej w swoich teledyskach i cieszę się z możliwości produkowania dzięki temu lepszych klipów.
Przeczytaj koniecznie: Katy Perry śpiewa Only Girl na urodziny Rihanny
Jeszcze raz, przestańcie nastawiać artystę przeciwko artyście dla zaspokojenia swojej potrzeby sensacji. I trzymajcie się tego, w czym jesteście najlepsi: kłamania, plotkowania, wyolbrzymiania i ogólnie wspierania zepsucia w społeczeństwie."