Kayah od dwóch lat jest związana z firmą Oceanic. Wokalistka reklamuje m.in. krem do twarzy, przeznaczony dla kobiet po 40. roku życia. Na plakatach ze zdjęciem artystki widnieje hasło "I Ty możesz wyglądać jak gwiazda!". Przekaz? Każda kobieta po użyciu tego kosmetyku pozostanie piękna i młoda jak Kayah.
I tu zaczyna się problem. Obecny wygląd Kayah nie ma nic wspólnego z plakatowym wizerunkiem. Mogliśmy się o tym przekonać podczas ostatniego festiwalu w Opolu. Piosenkarka miała opuchniętą twarz, napompowane usta i dziwnie skośne oczy (zobacz zdjęcia!). Nie pomógł nawet makijaż.
Firmie kosmetycznej nie spodobał się nowy wizerunek gwiazdy. Reklama z Kayah stała się nieautentyczna, a przez to mogą spaść obroty firmy.
- Na pewno nie jest to fajne ani przyjemne. Ale nie dostajemy histerii z tego powodu - powiedział "Gwiazdom" przedstawiciel działu promocji Oceanic. - Kontrakt z Kayah kończy się w lutym przyszłego roku... Trudno teraz powiedzieć, co będzie dalej - dodał.