Radny kupił bilety na koncert. Od roku walczy z Royal Concert o zwrot pieniędzy

2020-01-30 11:44

Firma koncertowa Royal Concert prowadzona przez menedżera Justyny Steczkowskiej (48 l.) Łukasza Wojtanowskiego ma coraz większe kłopoty. Poszkodowani przez nią ludzie, którzy nie mogą odzyskać pieniędzy, mają dość i zgłaszają sprawy na policję. „Trzeba walczyć o swoje i zwalczać oszustów” – pisze pan radny z podwarszawskiego Pruszkowa Edgar Czop na specjalnej grupie na Facebooku.

Royal Concert

i

Autor: screen/ Archiwum prywatne Royal Concert

Wspomniana grupa „Oszukani przez Royal Concert” gromadzi już 770 osób. Wszyscy mają nieprzyjemne doświadczenia związane ze zwrotem pieniędzy za odwołane koncerty. Części z nich udało się otrzymać zwrot dzięki pomocy komorników. Okazuje się, że taką drogę wybiera coraz więcej z nich. Na początku grudnia zawiadomienie na policji złożył pan Edgar, który kupił bilety na lutowy koncert „The Lord of The Rings” ("Władca pierścieni") w Warszawie. Po tym, jak koncert został odwołany, mężczyzna próbował uzyskać pieniądze. Bezskutecznie. Kontakty z firmą nie przynosiły żadnego efektu.
– Koncert miał się odbyć w zeszłym roku, nie odbył się – pomimo wielu maili i telefonów (ciągle słyszałem: „pieniądze będą w ciągu 14 dni”), które później nie były odbierane, do dziś nie zobaczyłem pieniędzy za bilety. Dlatego udałem się na policję i zgłosiłem sprawę – tłumaczy.
Zgłoszenia dokonano na KPP w Pruszkowie, a sprawa jest nadzorowana przez prokuraturę rejonową. „W odpowiedzi na pytanie dotyczące złożenia zawiadomienia w dniu 6 grudnia 2019 r., w sprawie niekorzystnego rozporządzenia mieniem w kwocie 418,60 zł, potwierdzam, że takie zawiadomienie zostało złożone przez osobę pokrzywdzoną” – informuje nas podkom. Karolina Kańka.
Menedżer Steczkowskiej nie odbierał telefonu ani nie odpisał na e-maila.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki