Gdy w 2013 roku Joasia Koroniewska odeszła z serialu „M jak miłość” słuch niemal o niej zaginął. Gwiazda poświęciła się rodzinie – wzięła potajemny ślub z Maćkiem Dowborem (41 l.), zajęła się opieką nad ich córeczką Janiną (11 l.), a dwa lata temu urodziła drugą córkę – Helenkę.
Ale Joasia przypomniała światu o sobie. Aktorka w czasie kwarantanny bardzo uaktywniła się w sieci i jej gwiazda świeci najjaśniej, co potwierdzają statystyki jej Instagrama. Dziennie na konto Koroniewskiej przybywa ponad tysiąc nowych obserwatorów, a w ostatnim miesiącu wzbogaciła się o prawie 32 tys. nowych fanów. Zapracowała sobie na to niemal codziennie nadając w sieci na żywo. To Joasia zapoczątkowała akcję #instanocki, w której gwiazdy czytają na Instagramie bajki. Razem z mężem nadaje też na żywo organizując internetowe domówki.
Tym samym Joasia depcze po piętach wziętym influencerkom – Blance Lipińskiej, która zyskuje miesięcznie blisko 47 tys. nowych followersów i Julii Wieniawie, którą zaczyna śledzić 45 tys. ludzi.
W nowych czasach świetnie odnalazła się też Agata Młynarska (55 l.), która nadaje na Instagramie program „Agata się kręci”. Dzięki temu przez miesiąc zyskała 10 tys. nowych fanów.
Czytaj "Super Express" bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie KLIKNIJ tutaj