Krystian Wieczorek ma rzeszę oddanych fanów, którzy uwielbiają go za role w serialach TVP. Aktor od 2008 występuje w "M jak miłość" jako mecenas Andrzej Budzyński. A od 2017 wciela się w rolę komisarza Piotra Górskiego w serialu "Komisarz Alex". Na planie tego pierwszego serialowego hitu poznał aktorkę Marię Szafirską. W 2016 roku wzięli ślub, a dwa lata później urodziła im się córka Aniela. Para jest jedynym małżeństwem z "M jak miłość". Krystian Wieczorek gromadzi obserwatorów na Instagramie, którzy śledzą jego zawodowe i prywatne poczynania. Gwiazdor postanowił ostatnio zabrać głos w sprawie wyświetlania filmów dla dzieci w jednej ze znanych sieci kinowych. Skrytykował jej funkcjonowanie, bo ucierpiała jego córeczka. Aktor zdobył szacunek fanów, którzy zgodzili się z jego argumentami. Teraz znów go podziwiają. O co chodzi?
Gwiazdor "M jak miłość" zdobył szacunek fanów
Krystian Wieczorek zamieścił swoje nowe zdjęcie na Instagramie. W jego publikacji należy zwrócić uwagę na opis:
- Żadnego logo, żadnego emblematu, stempla, określania...czy tak jeszcze można? nie wiem...
Internauci od razu podchwycili przekaz i podzielili się z aktorem swoimi przemyśleniami. Aktor rzadko zamieszcza sponsorowane posty, które są tak popularnym źródłem zarobków widocznym u innych gwiazd. Katarzyna Cichopek już kilka razy oberwała za reklamy na jej profilu. Oto, co myślą o postawie Wieczorka jego fani:
- Chciałabym więcej takich właśnie "bez", chciałabym, żeby liczyła się treść, nie logo, żeby liczyło się wnętrze, nie opakowanie i żeby po prostu było prawdziwie, nawet w sieci. Piękne zdjęcie.
- Można! Najważniejszy brand to Personal brand! Ale dobre, przemyślane i mądre współprace też są ok!
- Oczywiście można, ale chyba nie każdy potrafi ?
- Pięknie i z klasą.
- Bądź sam sobie marką ?