Jak przypomina serwis Wirtualne Media, w ostatni wtorek TVN wyemitował 150 odcinek talk-show Kuby Wojewódzkiego. Jubileusz stał się okazją do podsumowań.
Według informacji WM, po pięciu latach emisji stacja zarobiła na reklamach emitowanych wokół programu ponad 151 milionów złotych. Jednak oglądalność talk-show spada.
Patrz też: Wojewódzki o Prokopie: POPROWADZI WSZYSTKO, WSZĘDZIE I ZA KAŻDE PIENIĄDZE
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla WM, największym zainteresowaniem cieszył się pierwszy sezon programu Wojewódzkiego. W niedzielne wieczory oglądało go średnio 3,11 mln widzów.
Gdy wiosną 2008 roku zmieniono dzień i porę emisji na wtorek ok. 22.30, widownia zaczęła spadać. Jak podają WM, obecny sezon programu notuje najsłabszy wynik. Kubę i jego gości ogląda średnio 1,7 mln osób.