Trzeci sezon "Kuchennych rewolucji", emitowany w TVN od 12 lutego, oglądało średnio 2,87 miliona widzów. Jak podaje serwis Wirtualne Media, podczas emisji show stacja była zdecydowanym liderem w grupie widzów od 16 do 49 roku życia, zgarniając aż 31,1 proc. udziału w rynku.
Taka oglądalność to najlepszy wynik od początku nadawania "Kuchennych rewolucji". Pierwszy sezon show, emitowany przed rokiem, przyciągał przed telewizory średnio 2,31 miliona widzów.
Patrz też: Magdalena Gessler też uległa modzie na błędy
Widownia Magdy Gessler to przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym - podają Wirtualne Media.
TVN planuje już produkcję kolejnej, czwartej edycji "Kuchennych rewolucji". Na razie nie wiadomo, kiedy program miałby trafić na antenę. Obecnie trwa rekrutacja restauratorów. Od 7 maja widzowie mogą oglądać powtórki show.