"Wirtualnemedia" podały, że wyniki oglądalności drugiej edycji programu (zakończyła się w poprzednią sobotę) przekroczyły średnią 2,5 mln widzów na odcinek. W czasie emisji show stacja TVN przegrała tylko z Jedynką i zarobiła z reklam 14,7 mln zł.
"Kuchenne rewolucje" cieszyły się lepszą oglądalnością z odcinka na odcinek. Pierwszą jesienną odsłonę oglądało 1,712 mln widzów, a ostatnią już blisko 3 mln. Najwięcej osób zasiadło przy telewizorach, aby obejrzeć Magdę Gessler, 20 listopada - 3,144 mln.
>>> Kuchenne rewolucje - wszystko o show TVN na SE.pl
Portal donosi, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji "Kuchennych rewolucji" stacja nadawała powtórki "Brzyduli". Oglądało je mniej widzów, bo średnio 2,48 mln osób