Magda Gessler to ikona polskiej branży restauratorskiej. Wszyscy kojarzą jej warszawskie restauracje. Ludzie często robią sobie zdjęcia pod szyldem "Słodko słonego", a "Kuchenne rewolucje" od lat cieszą się świetnymi wynikami oglądalności. Teraz gwiazda TVN postanowiła pójść o krok dalej. Parę dni temu Magda Gessler pochwaliła się serią naturalnych produktów z jej nazwiskiem i twarzą na etykiecie. Produkty te to między innymi soki i dżemy. I choć produkty są z pewnością słodkie, to trzeba za nie słono zapłacić. Za słoik 200 ml dżemu zapłacimy 13 złotych. Za syrop korzenny zapłacimy 'jedyne' 18 złotych.
Nowa marka produktów reklamowanych przez restauratorkę nosi nazwę Salon Smaków Magdy Gessler. Na etykiecie przeczytamy, że są to produkty naturalne, bez ulepszczaczy i chemicznych dodatków. Nie zawierają też największego wroga polskich celebrytek - glutenu!
Dodajmy, że dwa lata temu Maga Gessler zadebiutowała w dziedzinie produkcji parówkami o wdzięcznej nazwie Besos.
Smardze, pierwsze wiosenne grzyby, już się pojawiły. Czy wiesz gdzie można je zbierać?