Magda Gessler popularność na portalach społecznościowych przekuje w jeszcze większe dochody? O tym, że restauratorka ma zmysł do biznesu wiadomo od dawna. Teraz prowadząca "Kuchenne rewolucje" udowodniła to po raz kolejny. Gessler właśnie ruszyła ze sprzedażą "Parówek randkowych", wykorzystując popularność jej autorskiego hasztagu #Besos. Jak twierdzi, sama wymyśliła ich skład, korzystając z rodzinnej receptury. Machina promująca całuśnie wędliny została sonstruowana z prawdziwym rozmachem. Świadczy o tym m.in. fakt, iż Gessler na promocję wędlin Besos przyjechała luksusowym bentleyem.
O tym, że Magda Gessler potrafi wykorzystać swoją popularność do zarabiania pieniędzy, mogliśmy się przeknać już wcześniej. Restauratorka ma już na swoim koncie kilka kontraktów reklamowych. Wystąpiła już w spocie płynu do mycia naczyń, środka na wzdęcia i naczyń kuchennych. W końcu przyszedł czas na własną markę. Jak donosi tygodnik "Flesz" Gessler ma ochotę na więcej i już niedługo uruchomi internetowy serwis lifestyle'owy! W końcu można powiedzieć, że jest prawdziwą gwiazdą internetu!
ZOBACZ: Aplikacja Livestream na Facebooku - które gwiazdy ją pokochały? Zabawne filmy z Farną i Gessler