Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, 17. sezon "Kuchennych rewolucji" przyniósł TVN rekordowe zyski z reklam. Program emitowany od 22 lutego do 24 maja śledziło średnio 2,42 mln osób. Największą popularnością cieszył się odcinek z 19 kwietnia z Goszczanowa, który zgromadził aż 2,63 mln osób.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show Magdy Gessler wyniosły 29,97 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej seria przyniosła z reklam 25,74 mln zł.
"Kuchenne rewolucje" były niekwestionowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie "Sprawę dla reportera", co przełożyło się na 17,95 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat ("Przyjaciółki", "Wyjdź za mnie" i filmy fabularne; 10,60 proc.) oraz TVP2 (seriale "The Good Doctor" i "Zawód: Amerykanin"; 2,70 proc.).