Magda Gessler prowadzi popularne programy TVN: „Kuchenne rewolucje” oraz „MasterChef”. I chociaż są to jedne z najdroższych pozycji w cenniku reklamowym stacji, ona tych pieniędzy nie widzi.
To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN-ie nie ma procentu od reklam, ani od niczego. Mam skromną stałą kwotę, bardzo skromną w stosunku do tego, ile się na świecie płaci w telewizji za tak udany program – wyznała gorzko.
Gwiazda wybrała więc pewniejsze źródło zarobku i skupiła się na reklamach. Tylko w ostatnich tygodniach reklamowała m.in. catering dietetyczny, browar, a od niedawna – grę na telefony komórkowe. Ostatnia z nich jest adaptacją amerykańskiej reklamy sprzed dwóch lat, w której wystąpiła piosenkarka i aktorka Jennifer Lopez. Magda wystąpiła nawet w tym samym stroju co J.Lo.
Według naszych ustaleń wartość reklamowa restauratorki wynosić dziś może nawet 500 tys. zł, czyli o 100 tys. zł więcej niż jeszcze kilka lat temu, jak to wyliczył „Forbes”. Do tego dochodzą jeszcze posty sponsorowane na Instagramie. Pokazanie kremu do twarzy, czy zdrowych przekąsek na zdjęciu to zarobek rzędu 50 tys. zł. za jedną fotografię. Łatwo policzyć, że od początku roku Magda Gessler wzbogaciła się o ponad milion złotych!