"19.30" na czele programów informacyjnych, ponownie wyprzedziło "Wydarzenia"
Według danych opublikowanych przez firmę badawczą Nielsen Media, pomiędzy 1 a 5 maja 2024 roku Polacy najczęściej wybierali program pierwszy Telewizji Polskiej. Wśród najchętniej oglądanych programów informacyjnych prym wiódł główny serwis informacyjny TVP1 "19.30", po raz kolejny wygrywając z "Wydarzeniami" i gromadząc łącznie na antenie TVP1, TVP Info i TVP Polonia średnio 1,4 mln widzów. Daje to piętnastoprocentowy udział w rynku.
"Matylda", "Szansa na sukces" i orędzie Szymona Hołowni przed "Sanatorium miłości
Imponujące wyniki oglądalności osiąga również nadawany w niedzielnie wieczory serial kostiumowy "Matylda". W pierwszy majowy weekend produkcję obejrzało 1,9 mln osób. Dziewiąty odcinek szóstej edycji miłosnego show „Sanatorium miłości” obejrzało ponad 1,6 mln widzów. Bardzo dobre wyniki uzyskała również emitowana w TVP2 "Szansa na sukces". Przesłuchania utalentowanych wokalnie osób, które marzą o występie na tegorocznym festiwalu w Opolu, przyciągnęły przed ekrany telewizorów prawie 1 mln widzów, niewiele mniej niż orędzie marszałka Sejmu Szymona Hołowni w Dniu Flagi, które zgromadziło przed telewizorami łącznie 1,2 mln widzów.
Łepkowska: Serial jest napisany, ale nie mamy pieniędzy! Co dalej z hitem ramówki?