Małgosia od zawsze należała do najlepiej ubranych polskich gwiazd. Błyszczy na imprezach, na pokazach mody. Każde jej wyjście z domu jest ucztą dla oka, która następnie jest szeroko komentowana przez specjalistów od mody i wizerunku. Nie zdarzyło się, aby aktorka zaliczyła wpadkę. Nic więc dziwnego, że jedna z polskich marek odzieżowych uczyniła z niej "twarz" swojej najnowszej kolekcji. Aby jeszcze bardziej podkreślić, ale również ułatwić klientkom odnalezienie tych propozycji z kolekcji firmy Aryton, które Małgorzata wybrała osobiście, w butikach zawisną specjalne sygnowane nazwiskiem aktorki wieszaki.
- Jest to pomysł, który dopiero będziemy realizować, ma to ułatwić klientkom szybkie zlokalizowanie produktów promowanych przez panią Kożuchowską - przyznaje w rozmowie z "Super Expressem" specjalista do spraw marketingu odzieżowej firmy Tomasz Gardziewicz.
Na pewno wśród propozycji wybranych przez aktorkę znajdą się płaszcze, które - jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie - szczególnie spodobały się Małgorzacie.