Ten modny ostatnio produkt jest jak zapewniają producenci wprost stworzony do tego, by reklamowała go właśnie Małgorzata Rozenek. Dlaczego? Bo kapsułki do prania są takie jak...ona! „Nasze produkty postrzegane są przez konsumentów jako skuteczne, eleganckie i nowoczesne. Idealnym uosobieniem tych cech jest Małgorzata Rozenek, dlatego wybór jej na ambasadora dla naszych marek był oczywisty” powiedziała serwisowi Agnieszka Barańska, brand manager firmy, której produkty będzie polecała Rozenek.
Rozenek jak kapsułka do prania
Nic dziwnego, w końcu Małgorzata faktycznie uosabia wszystkie te cechy. Jest skuteczna: zmieniła Majdana nie do poznania na lepsze. Dawny bawidamek gdzieś znikł, a pojawił się stateczny mężczyzna. Jest elegancka: swymi stylizacjami zachwyca, perfekcyjnie wygląda na eleganckich galach i czerwonych dywanach, ale i na spacerze z dziećmi. Jest nowoczesna: zna się na nowinkach czyszczących i piorących, wie czego użyć by posprzątać. „Współpraca z panią Małgorzatą, uważaną przez wiele Polek za eksperta w kwestii porządków domowych, pozwoli nam podkreślić atuty Sidoluxu i Perluxu” dodała Barańska.
Czytaj: Pupa Rozenek znika?! Ojej, to straszne! ZDJĘCIA
Jak czytamy w serwisie wirtualnemedia.pl reklamy z Rozenek będziemy mogli już zobaczyć i usłyszeć od przyszłego tygodnia. Do czerwca będą to reklamy kapsułek piorących, a później środków do mebli i podług.