W miniony weekend stacje telewizyjne wyemitowały pierwsze odcinki nowych edycji swoich hitowych show i programowe nowości. Wśród nich był długo zapowiadany przez TVN nowy format z dziećmi w roli głównej. Mali giganci mieli pokonać konkurencję, jaką przygotował Polsat, czyli skaczących do basenu celebrytów. I udało się! Show TVN bez problemu pobił Celebrity Splash.
Jak wyglądają wyniki oglądalności? Mali giganci przyciągnęli przed telewizory aż 3,75 mln widzów. To oznacza, że udział TVN w rynku w czasie emisji show wyniósł 23,58 procent.
Na tle utalentowanych dzieci gwiazdy skaczące do basenu wypadły blado. Celebrity Splash, emitowane w tym samym czasie, obejrzało 2,7 mln widzów.
Mali giganci okazali się bezkonkurencyjni także w porównaniu z pozostałymi weekendowymi propozycjami Polsatu. Najpopularniejszy show stacji, Taniec z gwiazdami, oglądało 3,5 mln fanów programu.
Zobacz też: Eurowizja 2015. Oto polska piosenka na Eurowizję!
Zapisz się: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail