Któż nie zna Wojciecha Manna? Niezapomniany głos radiowej Trójki, prowadzący telewizyjny show "Duże dzieci" oraz "Szansa na sukces". To na jego satyrycznych, ale prowadzonych z ciepłą ironią programach wychowywały się miliony Polaków. Wystarczy wspomnieć "Za chwilę dalszy ciąg programu"... Ostatnio wydawało się, że pan Wojtek stoi w cieniu naszego show-biznesu. Nie trafiał na czołówki gazet, nie był obiektem plotek. Ale sympatyczny dziennikarz nie zajmuje się głupotami, bo zarabia pieniądze.
- On ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie. Jest marką samą w sobie. Jest wielkim fachowcem. Tylko pozazdrościć... - chwali Manna Wojciech Szalkiewicz (44 l.), specjalista od wizerunku. Mało kto wie, że Wojciech Mann ma w swoim władaniu dwie agencje zajmujące się promocją i reklamą - MM Communications oraz 4WD. Pierwsza istnieje już 20 lat i jest uznawana za prekursora tej dziedziny w kraju. Mann doskonale wie, jak pozyskać dobrego klienta. Obsługiwał potężne koncerny, takie jak Mercedes, Kia czy Carrefour. Jeden taki kontrakt na kampanię promocyjną może spokojnie opiewać na 200 tys. zł!
- Agencja MM Communications radzi sobie dzięki nazwisku pana Manna - docenia jej aktywność Agata Małkowska-Szozda z branżowego magazynu "Media & Marketing".
Dziennikarz wie, że prawdziwa żyła złota to udział w reklamie. Dzięki swojej popularności stał się wziętą personą w tej branży. Za dwa tegoroczne kontrakty reklamowe dla Allianz Bank oraz nowej sieci budowlanych marketów NOMI mógł zainkasować około 600 tys. złotych.
- Jego gaża za jeden kontrakt to ok. 300 tys. zł - szacują specjaliści z "Forbesa".
Reszta dochodów może przy tych sumach wyglądać słabo, ale mimo wszystko robią wrażenie. Z działalności telewizyjnej inkasuje około 20 tys. zł miesięcznie. Z pracy w radiu zgarnia ok. 15 tysięcy. Do tego pisze felietony do gazet, co zasila jego portfel o jakieś 10 tys. złotych.
Tak więc do końca roku miśkowaty Wojciech Mann może dołączyć do listy najprężniejszych polskich celebrytów z rocznymi dochodami sięgającymi nawet 1,5 miliona zł!
Tyle kasuje wojciech mann
Kampania Alianz: min. 300 tys. zł
Kampania Nomi: min. 300 tys. zł
ü Firmy PR - MM Communications oraz 4WD: 200 tys.zł (kontrakt)
ü Radio Trójka: ok. 15 tys.zł miesięcznie
ü Felietony gazetowe: ok. 10 tys.zł miesięcznie
ü Konferansjerka imprez: min. 10 tys.zł za występ
ü Współpraca z telewizją: ok. 20 tys.zł miesięcznie