Monika Richardson straciła program przez udział w reklamie

2010-09-18 20:05

Prezenterka telewizyjnej Dwójki nie poprowadzi już programu kulturalnego "Wstęp wolny". Monika Richardson (38 l.) straciła go, ponieważ bez zgody telewizji wzięła udział w reklamie kawy.

- Jeżeli pani Richardson chce zarabiać w reklamie, telewizje komercyjne stoją przed nią otworem - powiedział rzecznik TVP Jacek Snopkiewicz.

Przeczytaj koniecznie: Anna Mucha potrafi przyłożyć!

Monika nie jest jedyną prezenterką Dwójki zaangażowaną w reklamę. W gronie prowadzących "Pytanie na śniadanie" są dwie ambasadorki marek znanych firm: Beata Sadowska (36 l.) i Paulina Smaszcz-Kurzajewska (37 l.). - Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu - zapewnia Snopkiewicz.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają