Monika ma ponad 15-letnie doświadczenie i wydaje się, że powinna wiedzieć, jak oczarować swoją osobą kierownictwo, no i widzów. Wydaje się jednak, że bardziej zajmuje się brylowaniem na warszawskich salonach niż karierą w Telewizji Polskiej. Nie ma weekendu, aby nie pokazała się na jakiejś imprezie i w błyskach fleszów pozowała do zdjęć. Monika w ciągu niespełna 40 dni pojawiła się aż na 6 warszawskich imprezach - od premier filmowych i teatralnych po otwarcie nowego butiku znanej zachodniej firmy w jednym z centrów handlowych.
Przeczytaj koniecznie: Odważna kreacja Moniki Richardson (ZDJĘCIA!)
- Sukces i popularność nie są dane nikomu na zawsze, trzeba mocno pracować, aby uatrakcyjniać swój program, aby utrzymać go na antenie - przestrzega prof. Maciej Mrozowski (62 l.), medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego. - W jej przypadku nie można tego porównywać, ale takie gwiazdy jak Jay Leno (60 l.) czy Oprah Winfrey (56 l.) są od wielu lat na antenie, a cały czas prezentują wysoki poziom i z sezonu na sezon uatrakcyjniają swój show.
Recepta jest tylko jedna: Monika, mniej się lansuj, więcej pracuj!