Według danych Nielsen Audience Measurement pierwszy odcinek siódmej edycji „Must be the music” oglądało w niedzielę o 20.00 w Polsacie 2,55 mln widzów.
"The Voice of Poland" na TVP2 przyciągnęło przed telewizory 2,37 mln widzów. „X Factor” w TVN miał 2,48 mln oglądających - słabiej o całe 700 tysięcy od polsatowskiego „Must be the music”.
Słabo wypadły też nowości wiosennej ramówki TVN i TVP. Premierowy odcinek „Project Runway” w niedzielę o 20.00 śledziło tylko 1,61 mln widzów. Nowy sitcon jedynki „Słodkie życie” 1,51 mln osób.
Hitem weekendu okazała się najnowsza seria „Rancza”. W niedzielę o 20.20 w TVP1 oglądało ją średnio 6,38 mln widzów. Daleko w tyle została nowej serii „Lekarzy” TVN z 2,66 mln osób przed telewizorami.
Zobacz też: X FACTOR 4, odcinek 1: Pierwszy rodzinny duet - mama i syn. "Wszystko stanęło mi dęba!"